mijn ipad laad niet meer op.. wat moet ik doen?

hij is nu helemaal leeg en laad niet in een stopcontact op en ook niet in de pc.. ipad 3 16 gb nog geen half jaar oud. Ik gebruik gewoon de kabel die ik erbij heb gekregen alleen lijkt net op die geen verbinding heeft met de ipad..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien heb je een van je vrienden die een kabeltje heeft die je een keer mag gebruiken dan kun je uitsluiten of het aan je kabel ligt of dat er iets niet goed is met je ipad zelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja de ipad laden eerst wel gewoon op maar sinds vandaag in een keer niet meer echt raar.. maar ik heb zelf nog 3 andere kabeltjes van ipods dan zal ik die wel eens proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja probeer dat eerst even !! als dat het wel gewoon doet zit er waarschijnlijk een breuk in je kabel. anders zal je toch even naar de winkel terug moeten gaan en aan de experts daar je probleem even vertellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaa!! hij doet het nu met een ander kabeltje, bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
graag gedaan hoor!..
ik geef je 1 tip probeer de kabel bij het opladen recht te houden dus zorg niet voor kronkels in het draad (opzich met je kabel dit aankunnen maar zorgt vrij snel wel voor breukjes)

Andere antwoorden (1)

Misschien is je oplader wel kapot, de mijne van Ipod is ook pas kapot gegaan. Je kan een nieuwe kopen bij bijvoorbeeld: Media markt, bbc enz .