Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom zit er bij iphones en ipods niet standaard een oplader die je in het stopcontact kan doen?

Toegevoegd na 1 uur:
ok waarom zitten ze niet bij ipods

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn iphone zat een wit snoertje met usb-aansluiting, plus een stekker waarin die usb-stekker dan weer paste. Ik kan dus gewoon aan een stopcontact opladen. Is dat niet standaard?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb btw 3 apples! (in de fruitschaal) hahahah ik kon het niet laten:D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (13)

Omdat Apple heel gierig is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een iPhone maar daar zat gewoon een oplader bij die je in een stopcontact moet doen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt?
dit gaat puur om het geld. op deze manier kunnen ze gewoonweg het meeste aan je verdienen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarbij vertelde ze me ook nog dat opladen via computer slecht is myn beeld heeft daardoor hele dag zwart gestaan terwijl hij gwn aanstond gierige shit dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit wel een oplader en een datakabel bij!! Misschien heb je er 1 van marktplaats gekocht of zo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat al je een iPod koopt natuurlijk al een iPhone heb. Dan zou je 2 laders hebben. Bij de iPhone zit gewoon een lader. Ook is het opladen via USB niet slecht. Hij trekt max 50ma net zoals alle andere dingen die je via USB aansluit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er ook een lader bij gekregen, maar dat was toevallig omdat ik jarig was. Je moet er toch echt zelf één kopen.

Toegevoegd na 52 minuten:
Om je meer te laten betalen. Ik had toevallig een aardige kerel achter de toonbank.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zat gewoon bij m'n iphone....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn iphone zat er wel 1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat dat apple zoveel mogelijk winst probeert te maken en omdat de meeste mensen al wel zo'n oplader hebben
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt omdat ze er vanuit gaan dat er meteen muziek opgezet word en dat je m update als je m aan de computer legt, de reden dat er wel gewone opladers te koop zijn is gewoon omdat er ook mensen zijn die m bijvoorbeeld mee op reis willen nemen of die het gewoon beter vinden om m aan een gewoon stopcontact te leggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de iPhone zit dat wel
De iPod is eigenlijk een mp3 of mp4
En als je en gewone mp3 koopt zit daar toch een batterij in dus niet allen Apple doet dat hè
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je em wel in de winkel gekocht ? bij mijn Iphone zat gewoon n opladerr.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding