Toen ik vanochtend mijn android tablet opstartte bleef hij wel meer dan een kwartier lang op het android logo staan. hoe kan ik dit oplossen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij Android kan het zo zijn dat het RAM-geheugen na een tijdje redelijk vol is ... Je moet dus even kijken naar je geheugen .. Opnieuw opstarten kan ook helpen. Als het allebei niet werkt, dan zou ik even naar de winkel gaan.

Je tablet helemaal uit doen, opnieuw opstarten. Dan moet die het weer doen.

Gebruik je veel apps, of staat je geheugen bijna vol? Dan kan je het best onbelangrijke of grote apps verwijderen dan start hij sneller op.

Zoals bovenstaande al vermoede denk ik ook dat het aan het RAM geheugen ligt Oftewel het tijdelijke geheugen, wanneer je iets opent zal dit op/via het ram geheugen gaan Het kan zijn dat de tablet niet helemaal uitgaat en wanneer je het opstart hij alles weer hervat Kijk wat je ram geheugen is en zorg dat je niet te veel dingen open heb staan Toegevoegd na 1 minuut: Als dat niet helpt kan je altijd nog alles resetten en terug op fabrieksinstelligen gaan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100