Ik heb een mediaspeler nodig voor het afspelen van mijn anime. Welke is aan te raden?

De collectie is 100gb groot.En bestaat uit mp4,avi en mkv bestanden.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik bedoel een mediaspeler om in de trein de videos te kijken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Persoonlijk vind ik VLC een handig programma, maar met een grote collectie is dit misschien wat. (zie bron)

Toegevoegd na 18 uur:
In dat geval is de iPod Classic misschien iets voor u. 160GB geheugen, dus ruim genoeg. Wel wat prijzig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind persoonlijk media player classic het beste.
Veel updates van codecs en erg handig en nog steeds simpel.
Voor download zie bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn voorkeur gaat naar vlc player het progamma is gratis klein en speelt vrijwel alles af

maar windo's media player speel ook veel af maar dan moet je codec's instaleren gewoon via google en dan codec windosmedia player dan kan je je bestanden ook afspelen

ik hoop dat je er wat aan heb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,
Probeer Jetaudio eens. Deze audio/videospeler kan bijna alle bestandsformaten aan, en je kan afspeellijsten beheren.
Ik gebruik hem al jaren.

Basicversie:
http://www.jetaudio.com/products/jetaudio/