Is het mogelijk de Livingcolor lamp aan te sluiten op je tv?

Ik ben van plan om een livingcolor lamp aan te schaffen voor wat sfeer in de woonkamer.

Nu zat ik te denken is het niet mogelijk om deze lamp aan te sluiten op de tv dat je een soort ambilight krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, d.w.z. niet met bestaande verbinding kastjes/kabels.
Iets er voor maken kan maar is te duur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo kan je er iets voor maken? geef eens een link, ben wel geïnteresseerd :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zeg dat omdat dat in principe altijd kan, maar of het de moeite en inzet waard is?? Je moet eerst uitzoeken hoe je de lamp extern kan besturen en een interface maken, dan moet je van de tv de kleuren digitaal gaan analyseren, en als de achtergrondkleur dus b.v. rood word, moet de lamp een signaal krijgen om ook rood te worden. Dan heb je trouwens nog steeds niet wat Philpips wel heeft, namelijk b.v. groen backlight aan onderkant en blauw aan bovenkant en elke variant daar tussen in.
Kortom, totaal niet haalbaar.