mijn ipod heeft waterschade opgelopen, hoe kan ik dit oplossen?

toestraks toen ik in bad zat hem ik per ongeluk mijn ipod in het water laten vallen omdat ik half in slaap viel ( ja, heel stom, ik ben ook boos op mezelf ) nu had ik gelezen dat de ipod in een zat rijst leggen helpt, maar dan moet hij wel uitstaan, het touchscreen werkt nu niet, dus ik kan hem niet uitzetten. De ipod geeft aan dat hij met itunes verbonden moet worden en die zegt vervolgens dat hij herstelt moet worden. oke, geen probleem. Dat heb ik gedaan maar kan ik dan gewoon de ipod in de rijst leggen? ondanks dat ik hem niet uit krijg?

en weet iemand eventueel een adressje in (zuid)-limburg waar ik hem kan laten repareren?

alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

batterij eruit halen en laten drogen, als hij droog is dan kijken of die het nog doet.

Toegevoegd na 3 uur:
Voor de mensen die denken dat dit niet mogelijk is omdat apple zo coel is zie bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een iPod kun je niet open schroeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=9LTzhQW5_z8&feature=related
Nou je kan sws niet de bat eruit halen!!!!! Apple is beveiligd!! Je moet hem föhnen :)