Waar zijn deze doeken van gemaakt?

Die stof dat in deze foto dekens voorstelt.
Dit is in het Spookslot van Drievliet, en dan gaat er daar onder een knipperlamp aan en dan schijnt het door zegmaar, dat ga ik namaken, daarom wil ik weten van welke stof dat is gemaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ziet er uit als voile, waar ze ook gordijnen van maken. Wel goede kwaliteit, gezien de gladheid en glans.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He, een bekende !
Ik dacht al zoiets, net als waar ze gordijnen
Van maken.
Thx!

Andere antwoorden (1)

Die doeken zijn gemaakt van een synthetische en brandwerende stof.

Waarschijnlijk een soort nylon stof die een brandvertragende impregnering heeft ondergaan.

Je kunt dus op de markt kijken - bij de stoffen voor een of twee euro per meter - naar iets wat redelijk stevig is en mooi glanst. Als je dat glanzen zou willen. Maar het moet dus vooral lichtdoorlatend zijn.
Daarna ga je die stof behandelen met een brandvertrager.

Want als jij er een lichtje onder wilt laten branden en die lamp komt tegen dat doek aan........dan wil je geen brand.