Hoe zet je spelletjes op casio fx-9860 II ?

ik heb een casio fx-9860 II en heel veel mensen zeggen dat je daarop spelletjes kan zetten.. ik kom er alleen niet zo goed uit. iemand een goeie duidelijke uitleg ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Via computer gaat zo. Het is wat veel maar naar 2 keer doen krijg je het door.

Als het goed is heb je een cd bij je rekenmachine gekregen. Op deze cd staan bij de files (deze-computer ->rechter muisknop -> openen) staat Fa-124. Klik er op en dan setup. Installeer het programma. Dan als volg :
- Download een spel van een website vb : http://www.planet-casio.com of http://www.casiokingdom.org
- Bijvoorbeeld pacman http://www.casiokingdom.org/modules....tit&lid=301#dl
-Sla het op met WinRar of WinZip en pak het uit
-Open Fa-124
-Kies tool->model-> fx-9860 g
-Klik in het rechte scherm op het groene potlood.
-Klik rechter muisknop default -> import
-Sleep de programma pacman.G1A(uit winrar) naar het import schermpje
-Klik bestandstype *.G1A

Je ziet nu als het goed is het bestand in het import venster zien staan.

-Klik openen

Nu even naar je rekenmachine.
- Ga naar link
- F4
- F1
-En dan F2 voor ontvangen.

Nu staat je rekenmachine goed.
Terug naar je beeldscherm.

-Klik op linkse scherm op het linkse symbool (computer-rekenmachine)

Als het goed staat er receiving (dit is goed)

-Sleep het bestand pacman.g1a van het rechter scherm naar het linkse scherm (user1)

Nu staat er weer receiving, is alweer goed .
Als het goed is staat nu op je rekenmachine pacman gewoon in je main menu van je rekenmachine.

Dit lukt meestal goed met *.G1A files (Dus die hier op eindigen)
-------------------------------------------------------------------
Maar als ik jou was zou ik geen spelletjes op je rekenmachine zetten. Het kost enorm veel energie en dat is gewoonweg zonde. Dus als je een iPod ofzo hebt, zou je daar beter spellen opzetten, want je wil niet met een lege batterij komen zitten op een moment dat je de rekenmachine echt nodig hebt.