Waar kan ik informatie vinden ove het nieuwe product van Apple (Zie Omschrijving)?

Ik zag een week geleden ofzo dat Apple een nieuw product zou laten zien. Wat was dit en waar kan ik er informatie erover vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dit is de iPhone 5. Deze komt 28 september uit in Nederland. Op de site die is weergeven in de bron kun je het laatste nieuws over de iPhone 5 lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op youtube kan je het hele apple event terugkijken. Hierin wordt o.a. de iphone 5, een nieuwe generatie ipods en iOS 6 onthuld.

Toegevoegd na 3 dagen:
De informatie kan je gewoon vinden op www.apple.nl . Daar staat de meest betrouwbare informatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is de iPhone20, nu met ingebouwde Midichlorian-fluxcapacitor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is de iphone 5 en het komt uit september 21 (en niet september 28)