Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het slecht voor een Senseo om met 1 pad 2 koppen te zetten? Of is het een truc van de fabrikant om meer pads te verkopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bah vies!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind 1 kop met 1 pad al een slappe bak...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eerder 2 pads voor 1 kopje gebruiken, dan komt het in de buurt van een goeie kop koffie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Slecht is het niet,maar de koffie is niet te drinken omdat deze te slap is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar dat geldt net zo goed voor het eerste als het tweede bakkie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik moet niets, en al helemaal niet met een senseo apparaat. ;D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is waar,ik heb zo'n apparaat gehad,maar ben weer over gegaan op een gewoon koffiezetapparaat,die koffie is veel lekkerder,een senseo bak is op zich al niet te drinken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom wil iedereen koffie waar je barsten van in je kopje krijgt? Senseo is best te drinken. Niks slap!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een hele enkele keer als ik ergens ben waar men senseo schenkt is het wel te doen,maar voor altijd dit te drinken vind ik persoonlijk niets.
Wat bedoel je met barsten in het kopje?
Het maakt voor het apparaat helemaal niks uit of je uit 1 pad 2 keer koffie zet. Het apparaat 'merkt' daar immers niks van.

Ik kan je wel vertellen dat het tweede kopje koffie niet te zuipen is: Het gebeurt me wel eens per ongeluk en het is echt een klap in m'n gezicht.

Kortom: Het is voor het apparaat niet slecht, maar voor jouw smaak wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slecht is het zeker niet, maar om je de smaak van het product te garanderen, raden ze je dit zo aan. Hun merknaam loopt anders misschien schade op ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding