Wat is een normale prijs voor reparatie scherm iPod touch 4?

Dr iPod zelf is niet beschadigt, er zitten alleen barsten in het scherm...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik me niet vergis 80 euro

Antwoorden (3)

Als je dit door een erkende Apple technieker laat uitvoeren (bijvoorbeeld Switch Shops) dan kost dit al gemakkelijk € 80,- zonder de werkuren erbij gerekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Totaal ongeveer 150 euro
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de mijne kunnen laten maken voor 70 euro, maar daarmee heb ik wel geluk gehad. Bij de ipod 4 zit het scherm een soort van vast aan het gebeure erachter, waardoor het erg moeilijk is dit los te krijgen. Vandaar dat het tot in de 100 kan kosten. Ik zou op marktplaats kijken of op google om te zien waar jij het het beste kan laten doen in je woonplaats.