Ik heb mijn Laptop gekocht bij een It's filiaal wat failliet is gegaan. Hoe zit het nu met mij garantie?

Moet ik nu naar een ander It's filiaal gaat omdat er nu iets aan de laptop is of?

Sorry als het de foute categorie is.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je zult niet naar een ander filiaal kunnen omdat die ook failliet zijn. Je kunt contact opnemen met de leverancier van je laptop en je verhaal uitleggen en die lossen dit dan vaak wel op. Bewaar wel goed alle nota s. Toegevoegd na 3 minuten: Expert neemt de garantie s over van Its.

In de garantievoorwaarden van uw product kunt u nakijken of er nog fabrieksgarantie is. Zo ja, vraag de fabrikant of importeur dan om een oplossing. Naast de fabrikant kunt u bij een klacht over een product ook de verkoper aanspreken. Omdat Expert de service- en garantieverplichtingen jegens klanten van de It’s en Prijstopper heeft overgenomen, kunt u nu daar terecht. Kijk voor de precieze voorwaarden op de website van Expert. Zie onderstaande website. Toegevoegd na 2 minuten: Expert neemt de service- en garantieverplichting over! Heeft u problemen met een net aangekocht It's artikel en valt deze nog binnen de fabrieksgarantie? U bent bij Expert van harte welkom! Zorg er wel voor dat u de originele verkoopfactuur van It's kan tonen

Bronnen:
http://www.expert.nl/shop/UserTemplate/its...

Die is weg aangezien het bedrijf nit meer bestaat maar als je goed klemt krijg je die garantie wel vergoed

In veel plaatsen neemt de Harense Smid de klandizie van It's over. Als dat bedrijf ook in jouw stad zit kan je proberen of ze daar het probleem kunnen oplossen.

Zoek op internet; een ander bedrijf heeft de garantiebepalingen overgenomen. Weet niet of het block is, maar dat kan je vinden op internet :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100