Mijm vaatwasser trekt geen water wat nu

Een bosch vaatwasser garantie net verlopen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Met de hand afwassen

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik weet het. Flauw antwoord. Ik denk dat je waterklep niet werkt omdat er waarschijnlijk water in de lekbak zit. Onderin zit een afdek plaat die je los kunt schroeven. Dan even met en vinger in de lekbak of er water of vochtigheid ligt. Zo niet. Dan kan ook de waterklep defect zijn.
De waterklep is de klep die op de kraan is aangesloten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.consuwijzer.nl. Ook als de garantie verlopen is heb je nog rechten.