Ik heb de samsung galaxy ace en ik heb wat plaatjes gedownload maar als ik ze dan weer heb wegehaalt uit de meldingen kpmen ze steeds weer terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan komen omdat je de plaatjes nog niet hebt bekeken. Als je alleen maar op "wissen" drukt, kunnen sommige meldingen zich herhalen. Als de downloads weer in je meldingenscherm komen te staan, tik deze dan even aan en je hebt een grote kans dat de melding niet meer terug komt.