Waarom kan mijn TomTom de geinstalleerde kaart niet lezen?

Ik heb een nieuwe kaart geinstalleerd. Nu zegt mijn TomTom steeds dat hij geen kaart kan vinden. Dit terwijl ik hem op de computer wel kan zien en bedienen!!???? Wie weet wat het probleem is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het best is TT even aan de pc te koppelen en laten synchronisrern.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Dostojewski: Ik heb alle updates al geinstalleerd. Weet niet wat ik nog meer moet doen?
Hoe heb de huidige kaart geïnstalleerd? Aangezien je dukaat op de computer kan zien, denk ik dat dit via TomTom home 2 gaat (een oudere type TomTom).

Via TomTom Home kun je de kaart ook verwijderen, vanaf de TomTom. Hierna kan je de kaart opnieuw downloaden, aangezien deze aan je account gekoppeld is.
De oude download (welke mogelijk corrupt is) kan eerst verwijderd worden (staat standaard onder mijn documenten - TomTom - home - downloads - complete).

Als het een nieuwere TomTom is, dan zal het niet via TomTom home maar via MyTomTom lopen. Dit gaat dan via de website van TomTom zelf.
Als je hier problemen mee hebt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van TomTom zelf.

Mocht je proberen een kaart te installeren welke je op een legale manier hebt verkregen (elders gedownload), dan kan ik alleen maar adviseren om het opnieuw te doen via de normale manier via TomTom zelf.

Ps, als je nog vragen hebt, vertel dan ook even welke TomTom je hebt.