Hoe stel ik de zenders in op mijn tweedehands Daewoo t.v.?

Ik heb sinds vanmiddag een tweedehands Daewoo t.v.
Het lukt wel om de zenders op te zoeken maar kennelijk worden ze niet opgeslagen. Ik weet ook niet zeker of ik de antenne wel goed heb bevestigd.
Ik kan het typenummer niet vinden op de t.v. Misschien zit dit aan de achterkant maar ik kan de t.v. niet in mijn eentje naar voren schuiven.
Op de gebruiksaanwijzing staan de volgende type nummers vermeldt: DTG-28-DTG29-DTH28-DTH29-72FT MS.

Kan iemand me misschien nog wat duidelijkheid verschaffen, m.n. over het vastleggen van de zenders? Die antenne daar zal ik wel uitkomen.

Alvast dank voor uw reacties.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb Digitenne van KPN.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Met Digitenne hoef je de zenders niet op de TV zelf vast te leggen, dat gebeurt op de Digitenne decoder.
Bij instellingen kies je de automatische zoekmode en alle kanalen worden vanzelf in een vaste volgorde opgeslagen.
Als de TV een CI-module heeft dan moet je de automatische zoekloop in het installatiemenu van de TV zoeken, maar ik neem aan, omdat het een 2ehands TV is, dat dat er niet in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je digitenne hebt hoef je helemaal niets te weten over hoe je kanalen vastlegt op de Daewoo (of doe je het digitenne kaartje in de TV zelf?). Het enige wat je hoeft te doen is je digitenne kastje op je tv aantesluiten en op de AB op AV drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit gedaan maar ik krijg geen beeld/ Ik krijg alleen het zendernummer te zien en dan AV1 of AV2 extern.
Het kaartje van Digitenne zit overigens in de harddiskrecorder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heb je de harddiskrecorder aangesloten? Met een scart of via coaxkabel?