heeft iemand sites waar ik lettertypes kan vinden voor samsung galaxy y?

Ik heb een samsung galaxy y en ik wil graag een leuk lettertype ervoor instellen alleen ik kan het nergens vinden.. Bv comic sans ms of century gothic kan iemand mij alsjeblieft een goeie site sturen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Lettertypes kan je gewoon op Googleplay vinden.
Zoek maar eens op fontomizer sp.
Maar let wel, het verandert dus alle letterstijlen, ook in sommige spellen of applicaties waardoor deze dan vast kunnen lopen of slecht leesbaar worden.

De meeste gebruikers komen dan ook vaak er op terug en zetten hem weer op de standaart lettertype.