Waar kan je gekleurde Led lampjes op stekker kopen?

Ik zoek Led lampjes die op Stekker werken.
Niet megagroot, maar het is voor op me kamer om op maskers te schijnen, want ik heb op me kamer een Spookhuis.
Ik had bij de Action Led lampjes gekocht, dan kon je of 3 witte of 1 gekleurde, er zaten dan zes led's in.
Ik had er wel 7, ze werken op Batterijen, dus moest ook nog is 28 batterijen erbij kopen! Dat loopt natuurlijk op, en je moet steeds nieuwe kopen, is vaak duurder dan het lampje zelf.
En 3 van de zeven doen het niet.
Dus ik dacht, waar kan je Led lampjes kopen die op stekker werken? Dan leg ik gewoon een stekkerdoos uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In Eindhoven heeft altijd een wiener-elektronika winkel gezeten daar verkopen ze led verlichting in alle kleuren en maten. zie net dat ze ook een webshop hebben. kijk daar even...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okè, bedankt voor de tip

Andere antwoorden (1)

Je kan ook gekleurde kerstboomverlichting gebruiken en/of tussen de betaande ledjes een adapter tussen zetten:

http://www.conrad.nl/ce/nl/FastSearch.html?search=adapter&initial=true

LED-lampje los die op 220 Volt gaan bestaan niet, mocht je ze kant -en klaar kunnen kopen dan zit er alleen een adapter tussen en die kan je voor 6 euro kopen.