Wat is een goed alternatief voor een iPod touch van een ander merk?

Dus een goede MP4 speler maar MET camera functie en dergelijke. Zeg maar zo veel mogelijk een iPod touch lookalike maar dan minder duur.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Audio
1.8K

Het beste antwoord

Een echt alternatief voor de iPod Touch is er eenvoudig niet. Alleen met de iPod Touch kun je ook op internet. Alleen de iPod Touch kun je Apps downloaden in de AppStore. Alleen de iPod Touch heeft dat mooie design.
Elk alternatief is een ronduit minder mooie en goede MP4 speler met veel minder mogelijkheden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
Denk dat dit antwoord klopt. Ik heb zelf de nieuwste Ipod touch gekocht (4e generatie) en de techniek is verbluffend. Mooi scherm, uitstekende filmkwaliteit maar LET OP; de fotokwaliteit is bedroevend. Met slechts 0,7 megapixel krijg je geen beste foto's. Filmen kan met 5MP resolutie en ziet er goed uit. Neem wel de 32 GB versie, want met filmen en allerlei apps en muziek gaat t hard met de opslagcapaciteit.

Andere antwoorden (2)

Geloof me... niet naar zoeken, dat is er gewoonweg niet.
Ik ben helemaal wild van de iPod Touch. Je hebt alle denkbare tools bij je en met de steeds makkelijker bereikbare openbare WiFi-netwerken kun je gewoon internetten en zelfs skypen. Op de nieuwste die net uit is (4e generatie -> 4G) zit ook een (foto)camera en video-optie, heeft een supermooi display en een video-bel-optie.
Top-uitvinding!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je hem te duur vindt, zou ik toch nog even sparen.
De goedkoopste (8GB) kost € 229,-.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja wat is duur? De iPod touch 4G is ook niet zomaar een mp3 speler, maar een echte draagbare multimedia speler en spelconsole met Internet en foto/video camera.
Een goed alternatief is er dan helaas ook (nog) niet.
Dus misschien toch even door sparen, je zal er geen spijt van krijgen ;-)