Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, hoe kan ik de boodschappen app van Google op mijn iPad instaleren...?

Ik heb dit al vaker geprobeerd, maar het lukt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
679

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de app niet via Apple hebt aangeschaft of gedownload, dan zal hij ook niet kunnen worden geïnstalleerd op je iPad. Alle producten van Apple, dus ook de iPad, hebben een zogenaamd gesloten systeem. Dit houdt in dat alleen software en apps, gedistribueerd door Apple zelf, op deze apparaten werken. Hierdoor houdt Apple controle over wat jij installeert, onder andere uit veiligheidsoogpunt. Zij garanderen dat alles wat zij aanbieden veilig is voor je apparaat.
Android daarentegen kent een open systeem, waardoor je je apps via verschillende sites, waaronder Google, kunt aanschaffen. Hier zijn in beperkte mate veiligheidsrisico's aan verbonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over dit antwoord ben ik dik te vreden.

Andere antwoorden (2)

Als het echt een Google App is dan is die voor de Android-markt gemaakt. Dat gaat helaas niet werken op een Apple-apparaat. Of je moet een App installeren die de Android App converteert naar een Apple-app. Maar ik zou er maar niet veel succes op rekenen:

http://9to5mac.com/2011/10/07/android-apps-on-your-ipad-theres-an-app-for-that/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als we het over dezelfde app hebben is die er gewoon ook voor de iPhone. Ik weet niet of dat ook werkt op een iPad, maar ik verwacht van wel.

Zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding