De Bass doet het opeens niet meer. Wat nu?

Beste mensen,
Ik heb al eerder last van dit gehad. Dit verhielp zichzelf. Als ik het draadje in mijn telefoon doe, dan hoor je de bass wel (dus het ligt niet aan de boks). Maar als ik een hoofdtelefoon of de boks in de computer steek, hoor je geen Bass. Erg vervelend. Ik hoop dat iemand snel met een oplossing komt.

Alvast bedankt, Nielsieboy321

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Audio
2K

Antwoorden (1)

Probeer een beetje te prutsen met het connectortje (erin en eruit stoppen en voorzichtig ronddraaien langs de kanten) Als je dan opeens wel bas hoort dan is er waarschijnlijk iets mis met je PC (mijn laptop had dit ook doordat ik toen wij op vakantie gingen mijn oortjes in de koptelefoon-ingang had laten ziten maar als mijn koptelefoon er nu half in zit dan doet hij het wel)