hoe zet ik mijn muziek van een back-up van mijn ipod op mijn net geresette ipod?

Ik heb mijn ipod gereset (dus hij is helemaal leeg) nu wil ik ALLEEN mijn muziek van een back up (die heb ik gemaakt voor ik hem had gereset) hoe doe ik dat?

Toegevoegd na 17 minuten:
ik heb een back up gemaakt met itunes dus de back up staat op de pc

Toegevoegd na 17 minuten:
ik heb een back up gemaakt met itunes dus de back up staat op de pc

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het een iCloud back-up?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1mouk1: het is een iTunes backup dus het staat op de computer
Cashher: Met iTunes, ik wil graag met die backup alleen de muziek op die backup op mijn geresette ipod zetten ik wil niet alles op mijn geresette ipod zetten

Antwoorden (1)

Leg je iPod aan iTunes, klik dan op de naam van je iPod. Dan zie je App's, muziek, contacten etc staan. Vink dan alles uit behalve muziek en synchroniseer je iPod daarna!