Is er een mogelijkheid om gps op je ipod 4g te hebben?

Ik heb een tomtom op je ipod maar zonder gps heb ik er niks aan is er een mogelijkheid om het toch te hebben

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is een zogenaamde 'cradle' te koop met ingebouwde GPS ontvanger. Op Amazon te koop voor een tientje of 5, zie link.
paulus811
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee je hebt er echt niks aan als er staat aangegeven dat gps nodig hebt en je hebt dat niet dan heb je er niks.
Gps zit alleen op iphone
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan gewoon, je moet dan de TomTom carkit kopen bij de Media Markt ofzo, die heeft een nog betere gps dan in de iPhone.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik dan gps op mijn ipod 4g?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestaat er ook iets kleiner dat ik gewoon op de fiets kan gebruiken?
Ik heb zelf ook een ipod 4g, gebruik de tomtom-app, slechts 75 euro, ipv 144 voor een apparaat, beter touchscreen en altijd bij je!