Wat kun je precies met een 3D rood-cyaan bril, behalve youtube filmpjes bekijken?

Kun je bijv. films downloaden die ik dan in 3D kan bekijken? Wat moet ik dan bij zoek intypen op de torrentsite? Kan ik met deze bril ook in 3D naar de tv kijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze brillen kan je in principe gebruiken voor 3d films. Dit kunnen alleen niet de films zijn die bijvoorbeeld ook in de bioscoop zijn. Deze zijn een ander soort 3d en daarvoor heb je die brilletjes nodig die ze in de bioscoop hebben die hebben geen gekleurde glazen.

Beelden die je in 3d wil bekijken met een rood-cyaan bril moeten er uitzien als onderstaande bron.

Ik zou een bepaalde film intypen en daarachter red-cyan (3d)
Ik denk alleen niet dat je heel veel films kan zien. En ik vind eerlijk gezegd de rood-cyaan brillen niet fijn kijken, beelden van deze films zijn namelijk ook rood blauwig en je krijgt er hoofdpijn van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet eigenlijk niet of je die bioscoopbrillen wel thuis kan gebruiken zonder 3d televisie...