Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je goedkoop aan eftelingkaartjes komen?

Ik zou graag een keer met een vriendin naar de efteling willen gaan, maar vind de kaartjes te prijzig, weet iemand een goede, goedkopen, en betrouwbare site waar ik ze zou kunnen bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt ook airmiles inwisselen, je kunt dan kaartjes kopen voor €20,-, €10,- of zelfs gratis, maar dat kost je dan natuurlijk wel airmiles als je die hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik heb vorige week nog goedkope kaartjes voor Walibi gekocht op www.vakantieveilingen.nl . Kijk bij de site op dagjes uit > pretparken.

Veel succes met bieden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Efteling doet daar niet aan mee.
De afgelopen jaren heeft de AH elk voorjaar een actie gehad met het sparen van Eftelingpunten.
Per volle kaart kreeg je een tientje korting.

Ik vermoed dat deze actie het komende jaar wel weer herhaald zal worden.

Je kunt op marktplaats kijken, daar worden ze ook wel eens aangeboden voor een prijs rond de 20 Euro.

En ook op kortingskaartjes.nl staan regelmatig acties met de Efteling:
http://www.kortingkaartjes.nl/efteling/korting-efteling/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wij hebben een quizz op de facebook fanpage van "Les Ecuries du Bois d'Ohey" een manege in Belgïe - probeer and tell all your facebook friends ... the more they quizz, the more they can get ...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je vaker als 1 keer wilt gaan kan je ook een proefabonnement nemen voor €60 p.p.
Geldig tot eind november
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding