ik heb beats by dr. dre gekocht maar hij is niet zo goed geísoleerd betekent het dan dat ze niet goed zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Deze apparatuur is overgewaardeerd, ze doen wat een ander je voorspiegelt. De naam is hip het product is minder. Dat moet je voor lief nemen... Trouwens, je moet omgevingsgeluid kunnen waarnemen, dat is wel zo sociaal en ook veilig bij gebruik in het verkeer...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met geisoleert bedoelen ze vast dat je de geluiden in je omgeving hoort tijdens het luisteren van muziek. Of dat slecht is weet ik niet? Het is inderdaad wat veiliger voor bijv. Verkeer maar niet als je aandachtig muziek wil luisteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet zo goed als wat?
Hij voldoet niet aan je verwachting. (Dat is Monster zijn eigen schuld, moeten ze de verwachtingen maar niet zo hoog neerzetten.)
Stel je verwachting bij en koop een goede hoofdtelefoon.
(Geen dr. dre dus)