hoe installeer ik mijn netwerkkaart zodat ie het weer doet?

ik had windows 7 op mijn laptop maar ik heb windows xp erop gezet dus ik moest alle drivers opnieuw installeren
ik bijna alle drivers geinstalleert maar ik heb een probleem met mijn wireless netwerkkaart ik heb de driver geinstalleert en hij geeft aan dat ie er is maar er staat dat ik de netwerk kabel niet heb aangesloten maar het is een wireless netwerkkaart dus ik hoef helemaal geen kabel aan te sluiten het is draadloos!!! wat moet ik doen kan iemand mij helpen heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

U heeft de goede drivers geinstalleer, Xp geeft aan dat deze aanwezig is en goed is geinstalleerd.
Dan vermoed ik dat hij gewoon "uit" staat.
Het aanschakelen kan met een schakelaar zijn of met een toetscombinatie.
U kunt hem ook benaderen via het apparaatbeheer.
Rechtsklikken op deze computer, vervolgens kiezen voor beheer.
In de linkerkolom zie u apparaatbeheer staan.

Klik hierop en vervolgens ziet u het apparaatbeheer.
Kijk hier bij netwerkadapters als u daar uw netwerkkaart ziet dan klik hier wederom met rechts en kies voor inschakelen.
Mocht er geen netwerkadapter tussen staan of er staat een uitroepteken, dan is er iets verkeerds gegaan en dien u deze weer op nieuw te installeren of op zoek naar een meer compatibel driver.