ik heb mijn laptop laats aangesloten aan zo'n ding voor in de auto, maar dat ding maakte van die piepjes, wat is dat? en wat kan ik er aan doen?

Wij hebben een apparaat wat van een plug in de auto, naar netstroom maakt, en ik toen ik mijn laptop daarop aansloot maakte dat ding onregelmatig piepjes, wat is dat en wat moet ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De kans is groot dat dat piepjes waren om je duidelijk te maken dat er iets mis is. De meeste omvormers (zo heet zo'n ding) leveren 150 watt. De meeste adapters verbruiken meer.
Zelf ook gehad met een omvormer van de Lidl en een Dell D510.