Ik wil graag een Piaggio Zip 2T zwart. Hoeveel gaat dat me ongeveer kosten incl alles?

Ik ben net 16 en ben al goed op weg naar het geld voor de scooter maar hoeveel kost het nou bij elkaar incl theorie, praktijk helm slot e.d. Ben niet zo’n held met scooterzaken…

Dus, wat is de prijs van een NIEUWE

Piaggio Zip 2T 45 km/h
Theorie examen (geen cursus)
Praktijk examen
Accessoires (helm, slot)

En waar moet ik op letten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

cursus: kost rond 350,- incl. examens
scooter: 1360
helm: 80/120
slot: 80 ( vier sterren merk slot )

tips:
- koop geen 2 takt ze zijn minder zuinig en het motoriek gaat sneller kapot en tevens minder goed verkoopbaar mocht je er ooit vanaf willen omdat 2takt scooters vaak opgevoerd zijn of zijn geweest
- koop een goede 2e hands op marktplaats. als je goed zoekt kom je er genoeg goede tegen ( krassen krijg je toch wel als je begint met rijden )

succes!