kan je veel met 50 mb mobiel internet per maand?

ik kijk alleen af en toe mijn mail en whats app en twitter een beetje is 50 mb dan genoeg per maand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Nee, waarom?

Tekst bestand naar elkaar sturen varieert tussen 0,1 en 1 MB.
Dit zelfde geldt voor je mail.

Voor twitter en foto's die evt vanuit whatsapp worden verzonden varieert dit tussen 1 en 5 MB.

Dus met 50 zul je het in een maand tijd niet redden denk ik.

Kijk anders even op de site van de consumentenbond.

http://www.consumentenbond.nl/test/elektronica-communicatie/telefonie/mobiele-telefoons/extra/mobiel-internet/
Ongeveer op het midden van de pagina leuke bijlage ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee helemaal niet ik heb 500 mb en dat is ong goed dus ik zou een abbo zoeken met min 500 mb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry dat is niet genoeg! maar aan 250 mb heb je meer dan zat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
50Mb is echt zwaar onvoldoende voor gebruik zonder wifi. Dan is 500Mb toch wel het minimum. Jheb je wel wifi dan kun je volstaan met 250-300 Mb.