ik zoek een goeie mobiel met een goeie camera en die een goeie processor en die alle games aan kan ik heb 300 euro te besteden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Samsung Galaxy S Plus voor rond de 270 euro als Android variant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een Iphone 4 16 GB van marktplaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet gwn de s2 nemen voor rond 250-300
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of de S3 voor 150 euro. Eerst even de prijzen checken, een S2 kost minstens 350 euro.
Ik zou zelf voor een Samsung of HTC gaan, Iphone is beter maar dat is ook weer wat duurder. Kijk bij de bron voor een site waarbij je bepaalde functies van de telefoon en de max. prijs kan kiezen. Succes nog!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Samsung Galaxy S2 ik neem aan dat je een pre-paid hebt en los toestel wilt hebben dit toestel is als beste getest je kan hem vinden op het web voor 330€ voor 300€
kan ik hem niet vinden ik zou 2mnd wachten dan heb je hem voor 300€ een apple is geen optie die zijn duurder dan 350€+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Samsung Galaxy S Plus of HTC one of Tweedehands Iphone