heeft de samsung galaxy ace net zo goed als de ipod touch 4g kwa snelheid?

ik heb nu een ipod touch 4g maar wil nu een nieuwe telefoon zat te denken aan de samsung galaxy ace mijn vraag is kan de samsung galaxy ace ook alle zware apps
aan net als bij de ipod touch bijv race games

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Ik heb zelf een Samsung Galaxy Ace en heb nooit problemen ondervonden met apps. Wel staat mij ineens bij dat ik niet de RTLXL app kan gebruiken, iets met een error of iets dergelijks. Verder heb ik nooit problemen met apps gehad. Bij de aankoop moet je wel bedenken dat de Ace niet zo goed en snel en intelligent is als de Samsung Galaxy 3s bijvoorbeeld. Verder kan je ook naar recensies kijken op www.Youtube.nl, hier staan veel recensies.

Heb ook een Ace en niet bijster tevreden. Zorg dat je geen zware app. installeert. Dan duurt het geruime tijd voor deze opstart. Verder is de batterij, als je veel 'open' hebt staan zo leeg. Met name continue 3G en bv gps. Installeer Android Ass. Hiermee kun je snel era schonen. Maar bedenk je voor dat je deze aanschaf: het is een smartphone maar absoluut niet te vergelijken met z'n grotere broers en bv. de iPad.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100