Stroomschok

Ik wilde mijn lader van de tel in het stopcontact stoppen.. En wist niet dat die nat was.. Dus ik deed dat en er kwam eem grote vonk vanaf... Heb m de gelijk uitgetrokken.. Kan dit kwaad heb een beetje een zere hand nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zult wel geschrokken zijn! Check in ieder geval even of het stopcontact niet nog nat is, want dan kan het nog verdere problemen geven. Voordat je eraan komt misschien even de stroom eraf halen door de stop-schakelaar uit te zetten. Voor jezelf kan het verder geen kwaad, als je er verder geen last van hebt. Maar het had natuurlijk erger kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is goed afgelopen!
De pijn in je hand kan spierpijn zijn omdat je spieren zich, door de schok samentrekken (er kunnen zelfs spierscheurtjes ontstaan).
Hou het even in de gaten, mocht je het toch niet vertrouwen neem dan even contact op met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wees maar gerust t is misschien ff schrikken maar ik ben elektromonteur en heb al zo vaak een opsodemieter gehad en nooit blijvend letsel aan over gehouden.