Hoe kun je de code van de kluis veranderen als het merk niet weet en ook geen handleiding?

Het gaat om een klein kantoorkluisje met sleutel, toetsen en werkt op batterijen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
42.1K
Powergen
11 jaar geleden
Zit er achter het deurtje niet ergens een klein knopje?

Antwoorden (1)

als de deur open is zit er waarschijnlijk aan de zijkant een klein rood knopje. als je dit ingedrukt hout type je een nieuwe code in. probeer eerst met de deur OPEN of je nieuwe code ook echt werkt.