als ik iets wil uitprinten komt er een pop-up , er staat dan 'printer reageert niet hoe kan dat?

alle kabels zijn aangesloten en hij is helemaal geïnstalleerd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of even bij instellingen kijken of de juiste printer aangeklikt staat en de printer niet op offline staat , das bij mij vaak t geval

Het beste antwoord

Als je windows vista of windows 7 hebt kan je waarschijnlijk bij het startmenu zoeken naar ''apparaten en printers'' Daar staat als het goed is jouw printer bij die je momenteel gebruikt. Kopieer die en stel vervolgens de kopie in als standaard printer en waarschijnlijk lukt het dan wel om te printen. Ik had dit namelijk ook.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik heb gedaan wat er stond het werkt!

Andere antwoorden (1)

Ergens bij bestand staat printer. Heb je daar al gekeken of hij daar wel actief staat?