Het ligt eraan hoe je hem instelt met het regelknopje.
Op z'n heetst ca. 200 graden.
AWM
14 jaar geleden
Hoe zwaarder het strijkijzer dat je koopt en hoe hoger de temperatuur (wattage), hoe makkelijker het wordt om kreuken glad te strijken. Om op een optimale manier je kleren te strijken, kies je best voor een strijkijzer van minstens 1200 à 1400 watt.
Maar het maximum zal, zoals mijn voorganger al heeft aangegeven, zo rond de 180 tot 200°c liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Het vermogen dat je opgeeft is te weinig voor een stoomstrijkijzer en teveel voor een normale.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O....