Het scherm van mijn iPod Touch is gebarsten, het lcd-scherm is niet kapot, alleen het glas. Maar waar kan ik dat kopen?

Want er zit dan steeds een lcd scherm bij.

En ik had van iemand gehoord dat hij via internet er een van 4 euro had gekocht. Dus ik wil ook wel zo'n goedkope, maar die kan ik nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja die 4,- is nog wel goedkoop! Maar dan moet je ook nog iemand vinden die dat kan. iPod worden in elkaar geperst dus ik denk niet dat je dit thuis kan doen. Google even op 'iPod touch beeldscherm vervangen' op je woonplaats of provincie. Je kan anders ook eventjes naar de apple store gaan en vragen of Zij het willen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het gaat niet om het vervangen maar om het kopen van zo'n, ik kan nergens een goedkope vinden