Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een samsung galaxy s advance en mijn vraag is: waarom kan ik geen bestanden versturen via bluetooth?

als ik mijn geheugenkaart er uit haal zijn later al mijn liedjes uit mijn mp3 lijsten, dus wou ik met het kabeltje bestanden overzetten, ik wou foto's op mijn laptop zetten. Maar mijn laptop, een MacBook Pro, ziet mijn mobiel niet, dus dacht ik doe ik het via bluetooth, maar ik kan geen bestanden naar mijn laptop sturen, maar wel van mijn laptop naar mijn mobiel.....

Toegevoegd na 2 minuten:
ook kan ik niet in mijn bestanden van mijn telefoon bladeren via mijn computer. ik heb het nog niet op een windows geprobeert

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste,

Je kunt Samsung Kies downloaden via onderstaande link (scroll omlaag en kies voor Downloads voor MacOS).
Dit is het programma waarmee je bestanden kunt overzetten en eventueel beschikbare softwareupdates kunt uitvoeren.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding