ik heb een samsung galaxy s advance en mijn vraag is: waarom kan ik geen bestanden versturen via bluetooth?

als ik mijn geheugenkaart er uit haal zijn later al mijn liedjes uit mijn mp3 lijsten, dus wou ik met het kabeltje bestanden overzetten, ik wou foto's op mijn laptop zetten. Maar mijn laptop, een MacBook Pro, ziet mijn mobiel niet, dus dacht ik doe ik het via bluetooth, maar ik kan geen bestanden naar mijn laptop sturen, maar wel van mijn laptop naar mijn mobiel.....

Toegevoegd na 2 minuten:
ook kan ik niet in mijn bestanden van mijn telefoon bladeren via mijn computer. ik heb het nog niet op een windows geprobeert

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste,

Je kunt Samsung Kies downloaden via onderstaande link (scroll omlaag en kies voor Downloads voor MacOS).
Dit is het programma waarmee je bestanden kunt overzetten en eventueel beschikbare softwareupdates kunt uitvoeren.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl