waar laat in een plafondventilator repareren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegenwoordig is een nieuwe kopen bijna net zo duur als er 1 laten repareren

Antwoorden (5)

Ga naar een elektro bedrijf in de buurt daar kunnen ze hem vast repareren of ga eens op zoek in je familie/vriendenkring misschien zit daar een handige harrie tussen die je wil/kan helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het motortje verbrand is zou ik daar geen kosten aan doen. Herstellen zal meer kosten dan een nieuw !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt er inderdaad aan wat er stuk is!..

De motor zal erg prijzig worden, hij zou in theorie opnieuw gewikkeld kunnen worden als hij doorgebrand is, maar dat wil je niet, en een nieuwe motor zou heel toevallig zijn als er iets passends te vinden is.

Verder komt er dan natuurlijk het uurloon bij. Ik weet niet of je een bijzondere, of erg geliefde ventilator hebt? (erfenis ofzo bijv).. Maar voor 2x het uurloon heb je al een plafondventilator!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga ermee terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht, liefst met de bon, vraag, als de garantie is verlopen, je te bellen voordat ze gaan repareren, om door te geven wat het gaat kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is hij wel defect , eens nameten dat er wel spanning op de ventilator komt kan u kosten besparen. Het kan ook de schakelaar zijn die stuk is ???