Waar hoort men precies een mail naartoe te sturen met klachten over een koptelefoon die bij pre-ordering van de Sony Playstation Vita is ontvangen?

Ik heb de Playstation Vita gepre-orderd bij Castle Games, echter zij zeiden dat ik contact op moest nemen met Sony. Nou ben ik naar de site van Sony gegaan, maar daar is weer geen duidelijk e-mail adres te vinden voor dit probleem. Het linker oortje van de koptelefoon die ik gratis bij de Playstation Vita heb gekregen werkt niet meer en valt nog makkelijk binnen de garantieperiode.

Ik zoek dus simpelweg een e-mailadres waar ik mijn klacht naartoe kan sturen, in bellen heb ik geen zin gezien dat veel te veel gedoe is naar mijn mening.

Bij voorbaat dank!

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij uw aankoop was er zeker een garantie formulier of kaart , vul het gewoon in en natuurlijk moet je het verzenden . De winkel waar u het toestel aankocht is verplicht u te helpen, of anders zijn het oneerlijke verkopers , klootzakken zou ik ze noemen . Nooit meer daar kopen maar wel klacht indienen, zij moeten ook de wetten respecteren en volgen. Toegevoegd na 1 dag: Maak het jezelf eenvoudig , ga naar Google en tik gewoon in "oneerlijke handelspraktijken" de site Economie zal verschijnen en daar staat alles duidelijk en eenvoudig .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100