Waar hoort men precies een mail naartoe te sturen met klachten over een koptelefoon die bij pre-ordering van de Sony Playstation Vita is ontvangen?

Ik heb de Playstation Vita gepre-orderd bij Castle Games, echter zij zeiden dat ik contact op moest nemen met Sony. Nou ben ik naar de site van Sony gegaan, maar daar is weer geen duidelijk e-mail adres te vinden voor dit probleem. Het linker oortje van de koptelefoon die ik gratis bij de Playstation Vita heb gekregen werkt niet meer en valt nog makkelijk binnen de garantieperiode.

Ik zoek dus simpelweg een e-mailadres waar ik mijn klacht naartoe kan sturen, in bellen heb ik geen zin gezien dat veel te veel gedoe is naar mijn mening.

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij uw aankoop was er zeker een garantie formulier of kaart , vul het gewoon in en natuurlijk moet je het verzenden . De winkel waar u het toestel aankocht is verplicht u te helpen, of anders zijn het oneerlijke verkopers ,
klootzakken zou ik ze noemen .
Nooit meer daar kopen maar wel klacht indienen, zij moeten ook de wetten respecteren en volgen.

Toegevoegd na 1 dag:
Maak het jezelf eenvoudig , ga naar Google en tik gewoon in "oneerlijke handelspraktijken" de site Economie zal verschijnen en daar staat alles duidelijk en eenvoudig .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is de winkel verplicht voor mij te zorgen dat ik mijn oortjes naar de reparatie kan brengen? Ik heb er een mail heen gestuurd (naar Castle Games) en ze zeiden dat ze simpelweg niet meer geproduceerd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U bent woonachtig in Nederland ? weinig belang hoor , je kan een klacht sturen naar de europese commissie welke toeziet op handelspraktijken , een eenvoudig briefje en ze helpen u verder , je kan het ook in eigen land , in BELGIE is dat de dienst klachten betreffende handelspraktijken , of de ombudsdienst klachten zondermeer , zij helpen u op de goede weg .