Ik heb op mijn iPod touch een bankkaart nummer ingegeven maar hoe kun je overstappen naar een iTunes kaart??? Alvast bedankt voor de moeite

Een vraag over iPod touch

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij het afrekenen gewoon de stappen volgen. Het is net als een prepaid kaart en je moet de code die op je iTunes-kaart staat invullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg alleen de keuze tussen visa,mastercard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En amex geen iTunes kaart
In de AppStore of iTunes bij het uitgelicht scherm naar beneden scrollen en dan wissel in
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u