Dat kost € 100,- tot € 150,-. Je kunt het als klusje op Marktplaats aanbieden. Dan is het misschien goedkoper.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dikke kans dat Whirlpool hun maximumbedrag van 225 euro berekenen. Dat is bij mij ook gebeurd. Had hetzelfde probleem als Sjoukjje en de hele trommel moest vernieuwd worden.
Dan heb je dus bijna een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
€ 225,- is echt te veel. Je zou prijsopgave kunnen vragen bij verschillende winkels. Marktplaats is waarschijnlijk de beste optie.