Hoe lang moet mij iPad (2 16gb) opladen?

Hoelang moet hij opgeladen worden?
Voor 100%?

En dan heb ik nog een klein vraagje:

Ik deed vanmidag me iPad aan mijn oplader die ik had gekocht (niet origineel van Apple)

Ik gebruikte hem altijd voor me iPod en iPhone.

Maar toen ik net keek lade hij niet op.

Toen ik keek wat er aan de hand was was de oplader (van binnen) verbrand.

Toeval?
Of ligt het aan iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Als je de originele adapter gebruikt, die overigens zwaarder [dacht 10W] is dan die van de iPhone, zal het een paar duren.
Pas op met niet-originele adapter, ik ken verhalen van doorbranden en kan je je iPad niet meer gebruiken.

Toegevoegd na 1 minuut:
paar uurtjes ;-)
Lees de link door voor meer uitleg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hou er rekening mee dat je ipad een andere oplader heeft als je ipod en iphone,

Als je een oplader gebruikt die geschikt is voor je ipad zou hij er ongeveer een uurtje over doen om op te laden. afhankelijk of je je ipad tussen door gebruikt