Als ik mijn ipod op mijn laptop aansluit word hij niet gevonden. 2 weken geleden werkte hij nog prima! ik heb alles geprobeerd, iemand een idee?

soms word hij wel gevonden bij verwisselbare schijf, maar als opslag ruimte en je ziet ook niet het ipodje als plaatje wat normaal wel zo is. ik weet dat het aan mijn laptop ligt want op andere laptops in huis werkt hij wel gewoon. ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is! je zou een reddende engel zijn. ik heb alles dat op internet staat al geprobeerd.

Toegevoegd na 3 uur:
mijn laptop zegt wel dat het bestuurings systeem van de ipod niet gevonden kan worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (3)

Welke iPod heb je?

Verwijder iTunes en Installeer opnieuw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit had ik een tijd geleden ook. Een software update zorgde dat het probleem was verholpen.

Daarnaast kan je een firmware update doen. Deze is pas vrij gegeven voor de Nano, dus waarschijnlijk ook voor andere.

Werkt dat allemaal niet. Itunes verwidjere nen opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad iTunes even verwijderen en weer installeren. Als dit niet werkt probeer dan even de kabel van je iPod in een andere usb poort te stoppen.
Als ze allemaal niet werken probeer dan eens een usb stick in je laptop te doen, als hij de stick wel herkent dan weten we in ieder geval dat je Chipset Drivers het doen.
Als de USB Stick ook niet werkt dan google even "Chipset Drivers (Windows 7 64 bit, ligt eraan welke windows je hebt).

Toegevoegd na 51 seconden:
En die drivers downloaden en installeren