Wie kan mij aub helpen? Ik zoek een handleiding van een mobiele airco.

Ik heb de airco een keer tweedehands via marktplaats gekocht. Het gaat om de Profile Pcl-240 (denk ik?) Zie foto.
Ik kan hem nu niet gebruiken omdat ik niet weet hoe ik het waterafvoer netjes kan begeleiden. (steeds dweilen heb ik niet zo'n zin in) Op de foto kun je zien dat het uit het bovenste gaatje recht langs de airco naar beneden drupt.
Ik kan weinig tot niets vinden over deze airco.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Het enige lijkt mij is een slangetje aan het afvoerpijpje bevestigen, en dat in een bakje uit laten komen en op gezette tijden ledigen .Of de unit bij een vast afvoerpunt plaatsen. Maar dan wel iets hoog om de afvoer makkelijk te maken. Een gebruiksaanwijzing heb ik niet gevonden.