Hi. Ik heb een HP Pavilion PC, ik wil de kast van de PC openmaken, want de PC start altijd opnieuw op, dus wil ik ff al het stof weghalen ?

Nou.. ik heb niet zo veel verstand van hardware. Dus misschien weet iemand hoe deze kast opengaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Aan de rechter zijkant zie je 2 grote schroeven die je met de hand kan losdraaien. Daarna trek je het hele paneel naar achteren. Toegevoegd na 58 seconden: dus op de zwarte rand: een bij de stekker en een bij de sticker. Succes!

EERST ALLE STEKKERS ERUIT HALEN!!!!! Dan de schroeven losdraaien die op de foto onderaan te zien zijn. Dan is het het gemakkelijkst om met een busje perslucht alle stof eruit te blazen. (als ik jou was deed ik het buiten) Beslist niet zelf blazen. Je kunt ook voorzichtig met een kwastje de ergste stof weghalen. Als je met perslucht in de weer gaat moet je wel even de ventilatoren in de kast met een stokje klemzetten zodat ze niet kunnen draaien. succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100