hoe zet ik met TI connect een bestand op mijn grafische rekenmachine?

ik heb TI-connect gedownload om een spiekbriefje op mijn grafische reken machine te zetten maar nu weet ik niet hoe TI-connct werkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

gewoon geen spiekbriefje gebruiken. ;)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij vakken waar een grafische rekenmachine gebruikt mag worden is het wel toegestaan. Tenminste bij mijn school.
TI Connect werkt vrij ingewikkeld, moet je even in verdiepen om daar uit te komen. Onderstaande link kan je daarbij wel helpen. Ik ga ervan uit dat je het op korte termijn nodig hebt, dan is het toch het handigst om via je GR bij Programs>Aps. (dacht ik) een nieuw 'document' aan te maken, waar je via je GR vanalles kunt typen. Aangezien het om een 'spiekbriefJE' gaat, moet dat wel lukken. Succes!