Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de naam van een verlengsnoer met een stekkerdoos die extra ruimte tussen de contacten heeft voor adapters? (of waar kan ik er 1 kopen)

Ik heb er vorig jaar een keer 1 gezien in een winkel met kerstspullen. Maar ik weet niet meer welke winkel dit was.

Ik heb achter mijn televisie 1 stopcontact zitten. Dus daar ligt een verlengsnoer met stekkerdoos.

Ik heb een stuk of wat apparaten daarop zitten. Maar allemaal met adapter. Die adpaters zitten in de weg waardoor ik niet alle stopcontacten kan gebruiken en nu dus regelmatig moet wisselen. Irritant.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij het snoer met stekkerdoos dat ik gezien heb, zit dus tussen de stopcontacten extra ruimte i.p.v. dat de stopcontacten ditect naast elkaar zitten.

6 jaar geleden
45

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een verlengsnoer met een stekkerdoos die extra ruimte tussen de contacten heeft voor adapters heet een 'verlengsnoer met adapterruimte'. Je kunt er een kopen bij elektronicawinkels, bouwmarkten of online.
(Lees meer...)
Bronnen:
2 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding