wat is een goede desktop pc voor mij?

Ik game af en toe, dan speel ik games als minecraft en league of legends. Ook maak ik graag filmpjes, dit doe ik met sony vegas pro. Ik luister ook vaak muziek met spotify. En ik neem af en toe muziek op met audacity.

wat is voor mij een goede desktop tussen de €500 en €650?

groeten: godje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Met deze keuzehulp kan je dat helemaal zelf bepalen:

http://www.computerstore.nl/keuzehulp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eens gaan kijken op de website van Dell. Dell heeft over het algemeen een goede prijs-/kwaliteitverhouding. Ook omdat Dell alleen verkrijgbaar is op internet (dus geen winkels heeft) zijn de prijzen veelal lager. Dus meer computer voor je geld. We hebben thuis twee Dell laptops en die bevallen prima.