ik heb minecraft voor windows maar nu heb ik een mac. hoe kan ik het er gratis opzetten?

een vriend van me die heeft minecraft of zijn windows computer staan. die heeft het voor mij op een usb stick gezet zodat ik het er ook op kan zetten. maar nu, mijn windows is kapot en ik wil graag minecraft die op die stick staat op mijn mac zetten, maar ik weet niet of dat gratis gaat. willen jullie me helpen aub? alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Je moet gewoon inloggen op www.minecraft.net. Dan ga je naar downloads en je kiest voor de Mac versie. Als je die op je Mac hebt zitten log je gewoon in met het account die je ook op Windows gebruikte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Minecraft op je Mac zetten is helemaal gratis, maar wanneer je inlogt komt er het volgende te staan: 'User not Premium'. Je kan vervolgens niet op play offline klikken. Om dit probleem te fixen, moet je of Minecraft kopen of een Premium account van iemand anders krijgen.

Groeten van een Minecraft-er! ;)

PS: Ik had ook Minecraft gedownload op een pc van een vriend van me (ik logde in en klikte op download) daarna sloegen we de Minecraft Launcher op zijn Bureaublad op en hij logte in. Toen kwam er het volgende te staan: 'User not Premium' en hij kon ook niet play offline aanklikken. Dit probleem krijg jij vast ook.